لیست لینک ها
نويسنده
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لیست لینک هی جدید و آدرس hotlink.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 سلام،این هم مزاحم شدن یاسر خان دزکی که قولشو بهتون داده بودم،مزاحم 110 رو که دانلود کردید این هم توپه

این جا هم مامور آتش نشانی رو آباد می کنه!

دانلود نکنید از دستتون رفته ها!!

مزاحم تلفنی آتش نشانی

 

 

 


ادامه مطلب

 سلام به شما طرفداران یاسرخان با توجه به پافشاری شما دوستان گلم این بار کلیپ صوتی مزاحم شدن یاسر خان به ۱۱۸ رو براتون آماده کردم که خیلی توپه-اگر نظرات شما دوستان به حد کافی برسه باز هم از مزاحمت های یاسر خان به ۱۱۰ جدید(برای بار دوم) و... رو قرار میدم.

 

مزاحم تلفنی به ۱۱۸

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...


 

 


ادامه مطلب

 

در یک مطالعه ای که در سال 1994 انجام شد نشان داده شد که مکمل سیر می تواند نقش مهمی را در درمان کلسترول بالا داشته باشد و رویهم رفته کاهش 12 درصدی کلسترول توتال توسط آن نشان داده شده و این کاهش چربی بعد از فقط 14 هفته از شروع مصرف اتفاق افتاده و در طول دوره مطالعه آنها ثابت ماند. بزرگ ترین مطالعه پس از آن درآلمان بر روی 261 بیمار از 30 آزمایش مختلف در دو گروه تقسیم شدند : گروهی -خوراک-که قرص سیر مصرف کردند و گروهی که داورهای بی اثر مصرفی کردند بعد از 12 هفته دوره درمان سطح کلسترول سرمی 12 درصد که با سیر درمان شده بودند کاهش یافت و 17 درصد تری گلسیرید در گروهی که با داروی بی اثر تحت درمان بودند کاهش یافت . مطالعات دیگری که در انگلیس انجام شده نشان داد که سیر ممکن است باعث افزایش وزن کودکانی که بنظر می رسد خیلی کم وزن بدنیا خواهند آمد می شود.

 

 


سير از نظر طب قديم ايران گرم و خشك است


 

 

دانشمندان انگلیسی اینگونه نتیجه گرفتند که مصرف قرص سیر در -خوراک-دوران بارداری ممکن است چنین مواردی را در هنگام تولد کاهش دهد. آزمایشاتی که توسط این تیم تحقیقاتی انجام شده نشان داد که اضافه کردن عصاره سیر به سلولهای جفت در زنانی که از این مسأله رنج می برند میتواند محرک رشد سریع باشد. بعلاوه فعالیت آنزیم های کلیدی که در ناهنجاریهای بارداری کاهش می یابند درصورت مصرف سیر-خوراک-افزایش می یابد.

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ] [ 16:12 ] [ امیر ]
درباره وب سایت

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 877
بازدید کل : 65025
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1