لیست لینک ها
نويسنده
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لیست لینک هی جدید و آدرس hotlink.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 تاریخچه کیوی : کیوی نیز که چند دهه ‌ای است وارد ایران شده است و سطح زیر کشت مناسبی از باغ‌های استان مازندران را به خود اختصاص داده است، از جمله میوه‌هایی است که از لحاظ تغذیه‌ ای و خواص درمانی دارای ارزش بالایی است، نام علمی این میوه Actinidia deliciosa است که بومی مناطق شرقی و شمال شرقی کشور چین است و نام محلی آن ینگ‌تااو (Yang Tao) است. این میوه در اوایل قرن بیستم به نیوزلند وارد شد و به‌تدریج در این منطقه از جهان مورد کشت قرار گرفت. در سال ۱۹۶۰ نام این میوه در نیوزلند به گوس بری چینی (Chinese Gooseberry) تغییر یافت. در سال ۱۹۶۱ این میوه به ایالت متحده آمریکا وارد شد و نام کیوی، برگرفته از نام یک برنده بومی نیوزلند به این اتلاق شد. در حال حاضر این میوه در کشورهایی چون ایتالیا، نیوزلند، شیلی، فرانسه، ژاپن و ایالت متحده آمریکا در سطح وسیع کشت می‌شود.

کیوی ( Kiwi )

بروید به ادامه مطلب...

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب: تاریخچه کیوی, ] [ 19:6 ] [ امیر ]

 تاريخچه زردچوبه:
زردچوبه چون زنجبيل از قديم الايام مصرف مى شده است. پزشكان چينى و هندى در هزاران سال پيش آن را براى درمان چشم درد و زخمهاى جلدى به كار مى بردند. اين پزشكان زردچوبه را با شير مى جوشانيدند و آن را دواى ممتازى براى درمان زكام مى دانستند. ((ديوسكوريد)) طبيب يونان قديم آن را به نام زعفران هندى ناميده و عقيده داشته كه زردچوبه داراى همان خواصى است كه زعفران دارد. در قرون وسطى اعراب زردچوبه را در اروپاى غربى معرفى كرده و شناسانيدند. در دفتر دارايى يكى از دارو فروشان شهر فرانكفورت به سال 1450 ميلادى جزو كالاهايى كه نوشته از زعفران هندى نام برده است . در اين زمان زردچوبه يا زعفران هندى را براى معالجه يرقان و امراض كبدى به كار مى برند و همه جا معالجه آن عموميت داشت. پزشكان قرن نوزدهم زردچوبه را اشتها آور مى دانستند كه انسداد كبد و طحال را برطرف كرده و براى يرقان و سنگ كليه مفيد است. به طور كلى قرون هجدهم و نوزدهم اگر چه زردچوبه در طب كم مصرف مى شد ولى در صنايع دستى براى پارچه بافى و رنگ كردن چوب به كار مى رفت.

بروید به ادامه مطلب...


ادامه مطلب
[ دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب: تاريخچه زردچوبه, ] [ 19:4 ] [ امیر ]

 نعناع mint  

گیاهی است علفی و دارای ظاهری شبیه M. Piperata که غالباً در باغها و اطراف آن می‌روید. برگهای پهن به رنگ سبز تیره در هر دو سطح پهنک دارد که عموماً عاری از تار یا دارای تعداد بسیار کمی از آن است. از مشخصات آن که باعث تشخیص گیاه از گونه M. Piperata می‌شود، آن است که اولاً برگهایش، دمبرگ ندارند و ثانیاً سنبله‌های گل آذین آن، دارای ظاهری باریکتر ولی درازتر از گونه مذکورند به طوری که در همان نظر اول می‌توان پی به وجود این اختلاف برد این گیاه غالباً پرورش می‌یابد. یکی از واریته‌های آن که برگهائی موجدار با ظاهر مشخص دارد به Var crispa موسوم است اسانس‌گیری بعمل می‌آید .

nana

 

بروید به ادامه مطلب...


ادامه مطلب
[ دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:خواص گیاه نعناع mint, ] [ 19:2 ] [ امیر ]

 خواص لبلاب

نحوه استفاده : مزاج :تقریباً در سردی و گرمی برابر است و تا اندازه ای گرایش به گرمی دارد . خاصیت :گدازنده و باز کننده است ....

 

خواص لبلاب

بروید به ادامه مطلب...


ادامه مطلب
[ دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:خواص لبلاب, ] [ 19:0 ] [ امیر ]

 گزنه(انجره)

نحوه استفاده : خوردنی و در مواردی به صورت مالیدنی به مصرف میرسد.
خواص : گزنه Nettle
نام علمی Urtica dioica
كلیات گیاه شناسی
گزنه گیاهی است كه از دوران ماقبل تاریخ نیز وجود داشته و مردم آن زمان از آن برای تغذیه استفاده می كردند و از خواص درمانی آن اطلاع داشته اند . 
جالینوس حكیم كه در قرن دوم میلادی زندگی می كرده آنرا برای رفع سرماخوردگی و بیماری دستگاه تنفسی بكار می برده است .

بروید به ادامه مطلب...


ادامه مطلب
[ دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:خواص گزنه(انجره) در طب سنتی, ] [ 18:59 ] [ امیر ]

 الوا
نحوه استفاده : الوا و آب انگور کهنه را برسر بمالند از ریزش مو جلوگیری می کند .
خواص : افشره منعقد شده ای است به رنگ میانه سرخی و زعفرانی و چندین نوع دارد: اسقوطری ،عربی و سمنگانی . بعضی گویند گیاهش همچون زنجفیل شامی است که اشتباه است . بهترینش اسقوطری است که آبش چون آب زعفران و بوی مر دارد .درخشنده ، زودشکن و بدون ریگ باشد .
مزاج :خشک و گرم .
خاصیت :گیرنده و خشکاننده بدن و خواب آور است .
آرایش :الوا و عسل علاج اثر ضربه و شفا بخش کژدمه چرکین است .

بروید به ادامه مطلب...


ادامه مطلب
[ دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:خواص الوا, ] [ 18:58 ] [ امیر ]

 ترکیبات : عصاره گیاهان چوب چینی ، کاسنی ، ریشه کاسنی ، کلبال رومی و زرشک کوهی

وزن این بسته 1.5کیلو میباشد

خواص : امراضی که مصرف شربت راوند برای درمان آنها بسیار مفید میباشد :
برای درمان بسیاری از بیماریهای مربوط به کبد

بروید به ادامه مطلب...


ادامه مطلب
[ دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:خواص شربت راوند (شربت تصفیه خون), ] [ 18:57 ] [ امیر ]

 اسم من ((بابونه )) است !

من ، معده را تقویت مى كنم .
گل من ضد عفونى كننده است .
برگم غذا را لطیف و زود هضم مى كند.
اعصاب را قوى كرده ، سم را از بدن دفع مى كنم .
تنگ نفس را شفا داده ، سنگ هاى مثانه را از بین مى برم .

بروید به ادامه مطلب...


ادامه مطلب
[ دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:, ] [ 18:55 ] [ امیر ]


عرق بید : طبیعت سرد و خشک 
خواب آور – آرام بخش – مقوی قلب – ضد درد – تب بر و تسکین دهنده دردهای مفاصل 
روزی دو فنجان میل شود .

• احتیاط : در بیمارانی که آسپیرین استفاده مینمایند و در افراد مبتلا به دیابت مصرف نشود .


خواص دیگر گیاهان در ادامه مطلب...


ادامه مطلب
[ دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:خواص گیاهان,حواص گیاهان دارویی, ] [ 18:54 ] [ امیر ]

 
 

خواص شفابخش عرقیات گیاهی

فواید و خواص درمانی عرقیات گیاهی بر هیچ كس پوشیده نیست،بخصوص در ایران كه همگان مطابق با فرهنگ و سنت دیرینه ایرانی با مزایا و خواص اعجاب‌آور آنها آشنا هستیم .
  بروید به ادامه مطلب...
 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:, ] [ 18:52 ] [ امیر ]

 ساگو(Sagu Metroxylon) یک نشاسته بدست آمده از مغز میوه از ساقه درخت نخل ساگو است. این ماده غذایی بسیاری از مردم در گینه نو و جزایر مولوکو از آن است به نام Saksak و Sagu نام می‌برند. طرز تهیه آن به طور سنتی است،پخته و خورده می‌شود. شکل های مختلف مانند مخلوط با آب جوش به صورت یک خمیر، یا به عنوان یک کلوچه از آن استفاده می‌گردد.

sago-siago

 

بروید به ادامه مطلب...

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:, ] [ 18:50 ] [ امیر ]

 ورود گلکسی تب 8.9 بررسی اختصاصی آن توسط نارنجی

 
 
 
 
 
گلکسی تب 8.9ژ
بازار تبلت های اندرویدی اکنون بیش از هر زمان دیگری داغ شده است. هر ماه چند مدلی به بازار می آیند و رقابت شدیدی در جریان است. از این بین، تبلت های سامسونگ به عنوان یک رقیب جدی برای آیپد تلقی شده و از نمونه های موفق تبلت های اندروید محسوب می شوند. ترکیب سخت افزار مناسب و نرم افزار به روز، فرمولی است که سامسونگ برای موفق شدن در پیش گرفته است. این شرکت تبلت گلکسی 8.9 را به منظور بررسی در اختیار نارنجی قرار داده. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا ببینیم این تبلت تا چه اندازه خوب و موفق عمل کرده است.

در ادامه مطلب بررسی اختصاصی را بخوانید



ادامه مطلب
[ دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب: 5 ویژگی یک 3D TV خوب,کدام تلوزیون بهتر است,3d خوب,مانیتور, ] [ 18:35 ] [ امیر ]

 

فناوری چاپ سه‌بعدی، دوست هنرمندان

نوشته شده توسط علیرضا مجیدی در تاریخ ۲۴ شهریور ۱۳۹۰

در پنج سال اخیر فناوری‌ها، نرم‌افزارها و مواد خامی که با استفاده از آنها بتوان چاپ سه‌بعدی انجام داد، پیشرفت زیادی کرده‌اند و در سال‌های پیش رو باید شاهد پیدایش نوع خاصی از هنر باشیم که در آن هنرمندان رها از دشواری‌های تکنیکی، حجم‌های مورد نظر و هر آنچه را که در ذهن دارند، به وجود آورند.

«جاشوآ هارکر» یکی از این هنرمندان است، او که بیست سال از عمر خود را صرف ایجاد سبک خاصی از حجم‌سازی کرده است، دشواری عمده‌ای داشت، این دشواری، ناممکن بودن ایجاد این احجام با استفاده از شیوه‌های معمول بود.

بروید به ادامه مطلب...

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:سه بعدی,فناوری 3d, ] [ 18:32 ] [ امیر ]

 www.hotlink.loxblog.com/برای دیدن کل تصاویر به ادامه مطلب بروید...


ادامه مطلب


 

دانلود قسمت هفدهم انیمیشن تماشایی The Looney Tunes Show 2011
The Looney Tunes Show 2011
22mins | HDTV | DivX | 624x352 | 24 Fps | MP3 128 Kbps | 171MB
Genre: Animation | Comedy | Family


کارتون های تلویزیونی علاوه بر این که کودکان را سرگرم می کنند می توانند دقایقی حتی بزرگترها را هم پای نمایشگر ها نگه دارند ، کارتون های تام و جری که از قدیمی ترین کارتون هایی بوده اند که پخش شده اند حتی کودکان امروزی هم از دیدن آن ها سرگرم می شوند ؛ در کنار تام و جری کارتون های دیگری هم مثل باگزبانی بوده اند که با ارائه مدل های جدید امروزه جز محبوب ترین ها میان خردسالان هستند ؛ مدل 2011 این کارتون جذاب با کمی تغییرات ارائه شده است ؛ استفاده از کاراکترهای دیگر کارتون ها و کمی در هم ریختگی موضوعی به جذابیت این کارتون افزوده است ، همه چیز در هم گره می خورد تا شخصیت های مختلف کارتونی با هم ماجراهای جدیدی را پدید آورند. The Looney Tunes Show نام این کارتونی است که قرار است ما شما کاربران از این پس قسمت های مختلف آن را دانلود کرده و با کیفیت بسیار مناسب به نظاره بنشینید و کودکان را برای دقایقی سرگرم کنید. ضمنا سعی کرده ایم کیفیتی را انتخاب کنیم که با توجه به حجمش برای اکثر کاربران امکان دانلود این قسمت ها وجود داشته باشد. کیفیت با توجه به حجم بسیار مطلوب می باشد. 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

 


 


ادامه مطلب

 

 

لذت وب گردي را با این مرورگر تجربه كنيد Google Chrome Final

 


مرورگر وب جدید 'گوگل کروم' از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود...

بروید به ادامه مطلب...


ادامه مطلب
[ دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:, ] [ 18:15 ] [ امیر ]

 

فصل اول انیمیشن تماشایی بره ناقلا Shaun The Sheep

 

انیمیشن بره ناقلا آنقدر جذاب و جالب هست که حتی امروزه به اندازه انیمیشن های معروفی همچون تام و جری میان کودکان و خردسالان و حتی بزرگترها محبوب شده است. داستان های متفاوت جالبی که نویسندگان این انیمیشن برای این کارتون در نظر می گیرند به سبب نو و جدید بودن بسیار موفق عمل کرده اند. 

بروید به ادامه مطلب...


ادامه مطلب

 سلام دوستان امروز یه بازی توپ مار که با کد جاوا نوشته شده را براتون گذاشتم امید وارم خوشتون بیاد

بازی مار

برای بازی کردن لطفا کلیک کنید

[ دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:بازی مار,بازی, ] [ 17:43 ] [ امیر ]

شما چه رنگی هستید !؟ طالع بینی رنگ تولد

در صورتیکه تاریخ تولد شما در:

اول فروردین ماه باشد سیاه هستید.
بین دوم فروردین تا ۱۱ فروردین باشد ارغوانی هستید
بین ۱۲ تا ۲۱ فروردین باشد. شما سرمه ای است
بین ۲۲ فروردین تا ۳۱ فروردین باشد نقره ای هستید.
بین یکم اردیبهشت تا ۱۰ اردیبهشت باشد سفید هستید.
بین ۱۱ اردیبهشت تا ۲۴ اردیبهشت باشد شما آبی هستید.
بین ۲۵ اردیبهشت تا سوم خرداد باشد شما طلائی رنگ هستید.
بین ۴ خرداد تا ۱۳ خرداد باشد شما شیری رنگ هستید.
بین ۱۴ خرداد تا ۲۳ خرداد ماه باشد شما خاکستری هستید.
بین ۲۴ خرداد تا دوم تیر ماه باشد شما رنگ خرمائی هستید.
سوم تیر ماه باشد رنگ شما خاکستری است.
بین ۴ تیر ماه تا ۱۳ تیر ماه باشد شما قرمزهستید.
بین ۱۴ تیر ماه تا ۲۳ تیر ماه باشد شما نارنجی هستید.
بین ۲۴ تیر ماه تا سوم مرداد ماه باشد شما زرد هستید.
بین ۴ مرداد ماه تا ۱۳ مرداد باشد شما صورتی هستید.
بین ۱۴ مرداد تا ۲۲ مرداد باشد شما آبی هستید.
بین ۲۳ مرداد تا یکم شهریور باشد شما سبز هستید.
بین ۲ شهریور تا ۱۱ شهریور باشد شما قهوه ای هستید.
بین ۱۲ شهریور تا ۲۱ شهریور باشد شما کبود رنگ هستید.
بین ۲۲ شهریور تا ۳۱ شهریور باشد شما لیموئی هستید.
متولدین یکم مهر ماه زیتونی هستند.
بین ۲ مهر تا ۱۱ مهر ماه ارغوانی هستید.
بین ۱۲ مهر تا ۲۱ مهر ماه شما رنگ سرمه ای دارید.
بین ۲۲ مهر ماه تا یکم آبان ماه شما نقره ای هستید.
بین ۲ آبان تا ۲۰ آبانماه باشد شما سفید هستید
بین ۲۱ آبانماه تا ۳۰ آبانماه باشد رنگ شما طلائی است.
بین یکم آذر ماه تا ۱۰ آذر ماه باشد شما شیری رنگ هستید.
بین ۱۱ آذر ماه تا ۲۰ آذر ماه باشد شما خاکستری هستید
بین ۲۱ آذر تا ۳۰ آذر باشد شما خرمائی رنگ هستید.
متولدین اول دیماه نیلی رنگ هستند.
بین دوم دی ماه تا ۱۱ دی ماه باشد رنگ شما قرمز است.
بین ۱۲ دی ماه تا۲۱ دی ماه باشد شما نارنجی هستید.
بین دی ۲۲ ماه تا بهمن ۴ بهمن ماه باشد شما زرد هستید.
بین ۵ بهمن تا ۱۴ بهمن ماه باشد شما صورتی هستید.
بین ۱۵ بهمن تا ۱۹ بهمن ماه باشد شما آبی هستید.
بین ۲۰ بهمن تا ۲۹ بهمن ماه باشد شما سبز هستید.
بین ۳۰ بهمن تا ۹ اسفند ماه باشد شما قهوه ای هستید.
بین ۱۰ اسفند تا ۲۰ اسفند باشد شما کبودی رنگ هستید.
بین ۲۱ اسفند تا ۲۹ اسفند باشد لیمویی هستید

 

قرمز :

با نمک و دوستداشتنی، مشکل پسند اما همیشه عاشق…….و
اینطور بنظر میرسد که مورد محبت نیز باشید. با روحیه و
بشاش اما در همان زمان میتوانید بد اخلاق هم شوید
قادرید با مردم بسیار خوب و با ملاطفت برخورد کنید و این
همان عشقی است که میتواند در راهی که در پیش دارید
همراهتان باشد
آدمهایی را که راحت صحبت میکنند دوست دارید این آدمها
باعث میشوند احساس راحتی بیشتری داشته باشید

شیری رنگ :

اهل رقابت و بازی دوست. دوست ندارد ببازد
ولی همیشه بشاش است.
شما قابل اعتماد و امین هستید و خیلی علاقه دارید وقت
خود را بیرون بگذرانید، با دقت عشقتان را انتخاب میکنید
و بسادگی عاشق نمی شوید اما وقتی او را یافتید تا مدتهای
طولانی دوستش خواهید داشت.

نیلی :

شما بیشتر متوجه نگاهتان هستید و استانداردهای بالائی در
انتخاب عشق دارید. هر راه حلی را با دقت و تفکر انتخاب
می کنید و بسیار بندرت مرتکب اشتباه احمقانه میشوید
دوست دارید رهبر باشید و به راحتی می توانید دوستان جدید
پیدا کنید.

خاکستری :

جذاب و فعال هستید، شما هرگز احساستان را پنهان نمی کنید
و هر آنچه را که درونتان است آشکار می سازید. اما ضمنا
میتوانید خودخواه هم باشید. می خواهید مورد توجه باشید و
نمی خواهید بطور نا برابر با شما برخورد شود. میتوانید
روز مردم را روشن کنید. شما میدانید در زمان مناسب چه
بگویید و خوش اخلاق هستید.

سبز :

خیلی خوب با افراد تازه کنار می آیید. در واقع آدم
خجالتی ای نیستی اما گاهی اوقات با کلماتت به عواطف مردم
آسیب می رسانید. دوست دارید تا مورد توجه و علاقه کسی
باشید که دوستش دارید ولی اغلب تنهایید و به انتظار فرد
مورد نظرت می مانید.

طلایی :

شما میدانید چه چیزی درست و چه چیزی نادرست است. آدم
بشاشی هستید و زیاد بیرون میروید. بسیار سخت میتوانی فرد
مورد نظرت را پیدا کنی اما وقتی او را یافتی تا سالیان
متمادی دوباره عاشق نمی شوی.

صورتی :

شما همواره در تلاشید تا در هر چیزی بهترین باشید و دوست
دارید به سایرین کمک کنید. اما بسادگی قانع نمی شوی.
دارای افکاری منفی هستید و در جستجوی عشقی شورانگیز
مانند آنچه در قصه هاست هستید.

زرد :

شما شیرین و بیگناهید ، مورد اعتماد بسیاری از مردم ،
و دارای رهبریتی قوی در ارتباطاتتان هستید. شما خوب تصمیم
میگیرید و انتخاب درستی در زمان مناسب می گیرید. همواره
در افکار داشتن روابط عاشقانه بسر می برید.

خرمایی :

باهوشید و میدانید چه چیزی درست است. میخواهید همه چیز
را مطابق میل خود کنید که گاهی میتواند بدلیل عدم توجه
به نظر دیگران مشکل ساز باشد. اما در مورد عشق صبور
هستید. وقتی فرد مورد نظرتان را یافتید برایتان دشوار
است فرد بهتری پیدا کنید.

نارنجی :

در مقابل اعمالتان مسئولیت پذیر هستید، می دانید چگونه
با مردم رفتار کنید. همواره اهدافی برای دستیابی به آنها
دارید و حقیقتا برای رسیدن به آنها تلاش میکنید ، فردی
آماده رقابت هستید. دوستانتان برایت بسیار مهم هستند و
قدر آنچه را که دارید میدانید، گاهی اوقات واکنشتان
زیادی شدید است و علت آن نیز احساساتی بودنتان است.

ارغوانی :

اسرار آمیز هستید، به هیچ وجه خودخواه نیستید ، زود و آسان
نظرتان جلب میشود. روزتان با توجه به خلقتان میتواند
غمگین یا خوش باشد. بین دوستان محبوب هستید اما میتوانید
دست به عمل احمقانه ای نیز بزنید ، بسادگی امور را
فراموش میکنید. بدنبال شخصی هستید که قابل اعتماد باشد.

لیمویی :

آرام هستید، اما بسادگی عصبانی می شوید. به آسانی حسادت
می ورزید و در مورد چیزهای کوچک اعتراض میکنید، نمی
توانید به یک کار بچسبید اما دارای شخصیتی هستید که
اعتماد و علاقه همه را جلب میکند.

نقره ایی :

خیال پرداز و بامزه اید ، دوست دارید چیز های جدید را
بیازمایید. علاقه دارید خود سازی کنید و بسادگی می
آموزید، براحتی میتوان با شما صحبت کرد و شما نصایح خوبی
میدهید. وقتی موضوع دوستی است متوجه میشوید نمی توان به
کسی اعتماد کرد، اما وقتی دوستان واقعی خود را یافتید تا
پایان عمر به آنها اعتماد میکنید.

سیاه :

شما یک مبارز هستید و دارای انگیزه اید. اما تغییر در
زندگی را نمی پسندید. زمانی که تصمیمی گرفتید، روی
تصمیمتان تا مدتها پای می فشارید. زندگی عشقی شما نیز
توام با مبارزه است و مثل همه نیست.

زیتونی :

شما روشن قلب و آدم گرمی هستید. همراه خوبی برای فامیل و
دوستانید. خشونت را نمی پسندید و میدانید چه چیزی درست
است. شما مهربان و بشاش هستید اما بسادگی به مردم حسادت
نورزید.

قهوه ای :

فعال و ورزشکارید ، برای دیگران مشکل است که به
شما نزدیک شوند. زمانی که متوجه میشوید نمی توانید به
چیزی که میخواهید دستیابید ،‌بسادگی تسلیم شده آنرا رها
میکنید.

آبی :

اتکا به نفس کمی دارید و خیلی ایرادی هستید. هنرمند
هستید و دوست دارید عاشق شوید ، اما میگذارید عشقتان از
دستتان برود چون در این مورد از مغزتان فرمان میگیرید نه
از قلبتان.

سرمه ای :

شما جذابید و عاشق زندگی خود هستید ، نسبت به همه
چیز دارای احساسی قوی هستید و خیلی زود گیج میشوید
زمانی که از دست شخص یا اشخاصی عصبانی می شوید برایتان
مشکل است آنها را ببخشید.

سفید :

شما آرزو و اهدافی در زندگی دارید زود حسادت می ورزید
نسبت به دیگران متفاوت و گاهی اوقات عجیب هستید اما همه
این حالت شما را دوست دارند.

کبود :

احساسات شما بسادگی و ناگهانی تغییر میکند اغلب تنها
هستید ، مسافرت را دوست دارید. انسان صادقی هستید ولی
حرف مردم را زود باور میکنید. یافتن عشق برای شما سخت
است و گمگشته عشق هستید.

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب: شما چه رنگی هستید !؟ طالع بینی رنگ تولد , ] [ 2:19 ] [ امیر ]

طالع بینی و فال چینی

هیچ کلکی در کارنیست!

این بازی بطرز شگفت آوری دقیق خواهد بود! البته به شرطی که تقلب نکنید!
طالع بینی چینی!

سال جدید چینی امسال سال اژدهای آهنین است

که امیدواریم سالی خوش و پر از خوش شانسی برای شما باشد!

فقط به دستور العمل عمل نماید و تقلب نکنید،

در غیر این صورت نتیجه درست از آب در نخواهد آمد

و بعد آرزو خواهید کرد که ای کاش تقلب نمی کردید!

این حدوداً ۳ دقیقه زمان خواهد برد تا شما را دیوانه کند!!

طالع بینی و فال چینی

 

این بازی نتیجه خنده دار و در عین حال شگفت انگیزی خواهد داشت!

پیام را یکجا تا پایا ن نخوانید بلکه مرحله به مرحله پیش بروید و عین دستورالعمل انجام دهید!
نکته: زمانی که می خواهید اسامی را بنویسید اطمینان حاصل کنید که اشخاصی هستند که شما آنها را می شناسید (تبصره از خودم: یعنی اسم الکی یا بیخودی ننویسید!!!)
مهم: همچنین بیاد داشته باشید که به هنگام نوشتن اسامی و عمل کردن به دستورالعمل از احساس و غریزه خود استفاده کنید و بی خودی و بیش از حد فکر نکنید بلکه آنچه که در آن لحظه به ذهنتان می آید را بنویسید!
با زهم باید گفته شود که به آرامی و مرحله به مرحله به انتهای متن بروید در غیر این صورت نتیجه درست نخواهد بود و آن را ضایع خواهید کرد!
(باز هم تبصره از خودم: این رو به خاطر این چندین بار تکرار کرده که آدمهای فضول ببخشید کنجکاو خودشونو کنترل کنن!!!)
خوب حالا یک قلم و یک برگ کاغذ آماده کنید.

 

 

1- اول از هر چیز اعداد ۱ تا ۱۱ را به صورت ستونی یا ردیفی (زیر هم) بر روی کاغذ بنویسید.
۲- سپس در جلوی ردیف (ستون) ۱ و ۲ هر عددی را که مایلید بنویسید.
۳- حال در جلوی ردیف ۳ و ردیف ۷ نام شخصی را از جنس مخالف بنویسید.
۴- نام اشخاصی را که می شناسید (چه دوست یا اعضای خانواده یا فامیل) در جلوی ردیفهای ۴، ۵ و ۶ بنویسید.
۵- در ردیفهای ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱نام چهار ترانه (آهنگ) را بنویسید (در جلوی هر ردیف نام یک ترانه)
۶- اکنون نهایتا میتوانید یک آرزو کنید!!
و حالا کلید رمز گشایی این بازی:

۱- عددی را که در ردیف ۲ نوشته اید مشخص کننده تعداد اشخاصی است که شما باید در باره این بازی به آنها بگویید!
۲- شخصی که نامش در ردیف ۳  قید شده کسی است که شما عاشقش هستید!!!
۳- شخصی که نامش در ردیف ۷  قید شده کسی است که شما دوستش دارید ولی با هم نمی سازید (یا به تعبیر دیگر عاقبت خوشی نخواهد داشت!)!!!
۴-شخص شماره ۴   کسی است که شما بیش از همه به او اهمیت میدهید!
۵-شخص شماره ۵  کسی است که شما را بسیار خوب می شناسد.
۶-شخصی  که نامش در ردیف ۶ قید شده، ستاره بخت (ستاره خوش شانسی) شماست!
۷-آهنگ قید شده در ردیف ۸ با شخص شماره ۳ تطبیق می کند (مرتبط است)!!!
۸- آهنگ شماره ۹ آهنگی برای شخص شماره ۷ است!
۹-گ آهنگ شماره ۱۰ آهنگی است که بیش از همه افکار شما را بازگو می کند!
۱۰- و بالاخره شماره ۱۱ آهنگی است که می گوید شما در باره زندگی چه احساسی دارید!!!!

واقعا شگفت آور است! نه؟! ولی بنظر می آید که درست باشه!

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب: طالع بینی و فال چینی , ] [ 2:19 ] [ امیر ]

 

داستان خواندنی و حیرت انگیز فرعون و شیطان

 

باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست…

فرعون پادشاه مصر ادعای خدایی میکرد. روزی مردی نزد او آمد و در حضور همه خوشه

انگوری به او داد و گفت اگر تو خدا هستی پس این خوشه را تبدیل به طلا کن. فرعون

یک روز از او فرصت گرفت. شب هنگام در این اندیشه بود که چه چاره ای

بیندیشد و همچنان

عاجز مانده بود که ناگهان کسی درب خوابگاهش را به صدا در آورد. فرعون پرسید کیستی؟

ناگهان دید که شیطان وارد شد. شیطان گفت خاک بر سر خدایی که نمیداند پشت در کیست.

سپس وردی بر خوشه انگور خواند و خوشه انگور طلا شد. بعد خطاب به فرعون گفت من با

این همه توانایی لیاقت بندگی خدا را نداشتم آنوقت تو با این همه حقارت ادعای خدایی

می کنی؟ پس شیطان عازم رفتن شد که فرعون گفت چرا انسان را سجده نکردی تا از درگاه

خدا رانده شدی. شیطان پاسخ داد زیرا میدانستم که از نسل او همانند تو به وجود می

آید.

 

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب: داستان خواندنی و حیرت انگیز فرعون و شیطان , ] [ 2:12 ] [ امیر ]

 

داستان: گذشته را فراموش کنید و به جلو نگاه کنید

.

پیری برای جمعی سخن میراند.

لطیفه ای برای حضار تعریف کرد همه دیوانه وار خندیدند.

بعد از لحظه ای او دوباره همان لطیفه را گفت و تعداد کمتری از حضار خندیدند.

 

او مجدد لطیفه را تکرار کرد تا اینکه دیگر کسی در جمعیت به آن لطیفه نخندید.

گذشته را فراموش کنید و به جلو نگاه کنید

او لبخندی زد و گفت:

وقتی که نمیتوانید بارها و بارها به لطیفه ای یکسان بخندید،

پس چرا بارها و بارها به گریه و افسوس خوردن در مورد مسئله ای مشابه ادامه میدهید؟

گذشته را فراموش کنید و به جلو نگاه کنید.

 

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب: داستان: گذشته را فراموش کنید و به جلو نگاه کنید , ] [ 2:11 ] [ امیر ]

داستان کوتاه سنگین شدن گوش همسر

مردی متوجه شد که گوش همسرش سنگین شده و شنوایی اش کم شده است.
به نظرش رسید که همسرش باید سمعک بگذارد ولی نمی دانست این موضوع را چگونه با او درمیان بگذارد. به این خاطر، نزد دکتر خانوادگی شان رفت و مشکل را با او درمیان گذاشت.
دکتر گفت: برای اینکه بتوانی دقیقتر به من بگویی که میزان ناشنوایی همسرت چقدر است، آزمایش ساده ای وجود دارد.

سایت پاتوق۹۸ :این کار را انجام بده و جوابش را به من بگو: ابتدا در فاصله ۴ متری او بایست و با صدای معمولی ، مطلبی را به او بگو. اگر نشنید، همین کار را در فاصله ۳ متری تکرار کن. بعد در ۲ متری و به همین ترتیب تا بالاخره جواب بدهد.
آن شب همسر آن مرد در آشپزخانه سرگرم تهیه شام بود و خود او در اتاق پذیرایی نشسته بود. مرد به خودش گفت: الان فاصله ما حدود ۴ متر است. بگذار امتحان کن.
جوابی نشنید بعد بلند شد و یک متر به جلوتر به سمت آشپزخانه رفت و همان سوال را دوباره پرسید و باز هم جوابی نشنید. بازهم جلوتر رفت و به درب آشپزخانه رسید. سوالش را تکرار کرد و بازهم جوابی نشنید. این بار جلوتر رفت و درست از پشت همسرش گفت: ” عزیزم شام چی داریم؟”
و این بار همسرش گفت:”مگه کری؟! برای چهارمین بار میگم؛ خوراک مرغ!!”
حقیقت به همین سادگی و صراحت است. مشکل ، ممکن است آن طور که ما همیشه فکر میکنیم، در دیگران نباشد؛ 

 

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب: داستان کوتاه سنگین شدن گوش همسر , ] [ 2:10 ] [ امیر ]

 

روزگاری یک کشاورز در روستایی زندگی می کرد که باید

پول زیادی را که از یک پیرمرد قرض گرفته بود، پس می داد.

کشاورز دختر زیبایی داشت که خیلی ها آرزوی ازدواج با او را داشتند. وقتی پیرمرد طمعکار متوجه شد کشاورز نمی تواند پول او را پس بدهد، پیشهاد یک معامله کرد و گفت اگر با دختر کشاورز ازدواج کند بدهی او را می بخشد، و دخترش از شنیدن این حرف به وحشت افتاد و پیرمرد کلاه بردار برای اینکه حسن نیت خود را نشان بدهد گفت : اصلا یک کاری می کنیم، من یک سنگریزه سفید و یک سنگریزه سیاه در کیسه ای خالی می اندازم، دختر تو باید با چشمان بسته یکی از این دو را بیرون بیاورد. اگر سنگریزه سیاه را بیرون آورد باید همسر من بشود و بدهی بخشیده می شود و اگر سنگریزه سفید را بیرون آورد لازم نیست که با من ازدواج کند و بدهی نیز بخشیده می شود، اما اگر او حاضر به انجام این کار نشود باید پدر به زندان برود.

این گفت و گو در جلوی خانه کشاورز انجام شد و زمین آنجا پر از سنگریزه بود.

در همین حین پیرمرد خم شد و دو سنگریزه برداشت.

دختر که چشمان تیزبینی داشت متوجه شد

او دو سنگریزه سیاه از زمین برداشت

و داخل کیسه انداخت. ولی چیزی نگفت !

سپس پیرمرد از دخترک خواست که یکی از آنها را از کیسه بیرون بیاورد.

تصور کنید اگر شما آنجا بودید چه کار می کردید ؟

چه توصیه ای برای آن دختر داشتید ؟

اگر خوب موقعیت را تجزیه و تحلیل کنید می بینید که سه امکان وجود دارد :

۱ـ دختر جوان باید آن پیشنهاد را رد کند.

۲ـ هر دو سنگریزه را در بیاورد و نشان دهد که پیرمرد تقلب کرده است.

۳ـ یکی از آن سنگریزه های سیاه را بیرون بیاورد و با پیرمرد ازدواج کند

تا پدرش به زندان نیفتد.

لحظه ای به این شرایط فکر کنید.

هدف این حکایت ارزیابی تفاوت بین تفکر منطقی و تفکری است

که اصطلاحا جنبی نامیده می شود.

معضل این دختر جوان را نمی توان با تفکر منطقی حل کرد.

به نتایج هر یک از این سه گزینه فکر کنید، اگر شما بودید چه کار می کردید ؟!

و این کاری است که آن دختر زیرک انجام داد :
سایت پاتوق۹۸ : دست خود را به داخل کیسه برد و یکی از آن دو سنگریزه را برداشت و به سرعت و با ناشی بازی، بدون اینکه سنگریزه دیده بشود، وانمود کرد که از دستش لغزیده و به زمین افتاده. پیدا کردن آن سنگریزه در بین انبوه سنگریزه های دیگر غیر ممکن بود.

در همین لحظه دخترک گفت : آه چقدر من دست و پا چلفتی هستم ! اما مهم نیست. اگر سنگریزه ای را که داخل کیسه است دربیاوریم معلوم می شود سنگریزه ای که از دست من افتاد چه رنگی بوده است….

و چون سنگریزه ای که در کیسه بود سیاه بود، پس باید طبق قرار، آن سنگریزه سفید باشد. آن پیرمرد هم نتوانست به حیله گری خود اعتراف کند و شرطی را که گذاشته بود به اجبار پذیرفت و دختر نیز تظاهر کرد که از این نتیجه حیرت کرده است.نتیجه ای که ۱۰۰ درصد به نفع آنها بود.

۱ـ همیشه یک راه حل برای مشکلات پیچیده وجود دارد.

۲ـ این حقیقت دارد که ما همیشه از زاویه خوب به مسایل نگاه نمی کنیم.

۳ـ هفته شما می تواند سرشار از افکار و ایده های مثبت و تصمیم های عاقلانه باشد

 

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب: داستان هوشی پیرمرد بدهکار و دخترش , ] [ 2:10 ] [ امیر ]

چند راهکار تازه و جدید برای آنکه با کلاس تر شوید (طنز)

چند راهکار تازه و جدید برای آنکه با کلاس تر شوید (طنز)

چند راهکار تازه و جدید برای آنکه با کلاس تر شوید (طنز)

اگر شما ذاتا” انسان با کلاسی هستید که هیچ !!!
در غیر این صورت باید از هر فرصتی برای نشان دادن این موضوع استفاده کنید . شاید باورتان نشود ولی شما می توانید از جراحت خود نیز برای کلاس گذاشتن استفاده کنید فقط کافیست جواب های زیر را با اندکی قیافه موجّه بیان کنید

اگر شصت پای شما زیر اجاق گاز گیر کرده و شما ان را باند پیچی کرده اید هر گاه علت آن را از شما جویا شدند باید جواب دهید : “موقع تکان دادن پیانوی بابام پام مونده زیرش

اگر صورت شما بر اثر جوشکاری زیر آفتاب سوخته باید بگویید : از اسکی آخر هفته نمی تونم بگذرم

اگر به خاطر تک چرخ زدن با موتور براوو جلوی مدرسه دخترانه به زمین خورده اید در جواب باید بگویید : با موتور هزار داداشم تو جاده چالوس تصادف کردیم

اگر انگشت دست شما به ماهیتابه پیاز داغ چسبیده علت آن را چنین بیان کنید : دیشب با قهوه جوش اینجوری شد

اگر بر اثر ضربه ی چکش ناخن شما شکسته باید بگویید : “به سیم گیتارم گیر کرده

اگر بر اثر زد و خورد در صف روغن کوپنی زیر چشم شما کبود شده جوابتان این باشد : “چند روز پیش توپ تنیس به صورتم خورد

اگر صورت شما بر اثر خوردن خرمای خیرات و چای و شیرینی مملو از جوش شده علتش را چنین وانمود کنید: “که خواهرتان از هلند شکلات زیادی اورده است

اگر مینی بوس شما در جاده خاکی چپ کرد و حسابی مجروح شدید بسیار عصبانی بگویید : “الکی می گن زانتیا ایربگ داره

اگر کف دست شما به قوری سماور چسبید بگویید:”حواسم نبود میله ی شومینه زیادی داغ شد

اگر موها و ابروهای شما در چهار شنبه سوری سوخت جواب دهید:”بچه همسایه را از میان شعله های آتش بیرون کشیدم

 

 

تصاویری خنده دار از حیوانات

 

تصاویری خنده دار از حیوانات

تصاویری خنده دار از حیوانات

تصاویری خنده دار از حیوانات

تصاویری خنده دار از حیوانات

 

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب: تصاویری خنده دار از حیوانات , ] [ 2:6 ] [ امیر ]

 


با ۵۰۰ تومان که نمیشه این همه کار

انجام داد+تصویر

السلام علیک یا سلطان ابراهیم یا امامزاده سلطان ابراهیم….

اول سلامتی پدر و مادرم دوم اینکه تربیت معلم سال اول یعنی سال ۸۸ من و سارا قبول بشویم سال سوم متوسطه شاگرد اول شوم و معدل کتبی ام بالاتر از ۱۸ باشد.
آرزوی پدر و مادرم را که دوست دارند پسر داشته باشند برآورده کن دعای کوثر را مستجاب کن، خاله فخری و الهام و عمه اکرم را خوشبخت کن ازدواج کنند.
آرزوی محسن را بر آورده کن مادرم را شفا بده زندگی پدر و مادر بزرگم را سر و سامان بده به مصطفی کمک کن که دانشگاه هر رشته ایی که می خواهد قبول شود.
عاطفه، فائزه و زینب در درس موفق باشند و در آینده کاره ایی شوند یا سلطان ابراهیم دعاهای دایی مالک -ابوذر -رسول سلطان مادر بزرگ و پدر بزرگهایم زیبا -حکمت -علی- کرامت- ولی -صالح -مژگان -شیما- لیلا- اکرم- فرخنده -رعنا- مرضیه -مریم- زهرا- بصیر- مرضیه- صدیقه– ساهره -بهاره- سیمین -صدری- سمیه -سیما -شمایل -صفیه -خاور- مینا- عمه شاه گلی کسری- فروزان -معصومه -محسن- دایی صادق -هما- اکرم…
 
با ۵۰۰ تومان که نمیشه این همه کار انجام داد

 

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:با ۵۰۰ تومان که نمیشه این همه کار انجام داد+تصویر, ] [ 2:5 ] [ امیر ]

علت درس نخواندن دانشجویان کشف شد !

بالاخره بعد از مدت ها تحقیق علت درس نخوندن دانشجویان کشف شد !!!

۱ ) در سال ۵۲ جمعه داریم و میدانید که جمعه ها فقط برای استراحت است به این ترتیب ۳۱۳ روز باقی میماند.

۲ ) حداقل ۵۰ روز مربوط به تعطیلات تابستانی است که به دلیل گرمای هوا مطالعه ی دقیق برای یک فرد نرمال مشکل است.بنابراین ۲۶۳ روز دیگر باقی میماند.

۳ ) در هر روز ۸ ساعت خواب برای بدن لازم است که جمعا” ۱۲۲ روز میشود. بنابراین ۱۴۱ روز باقی میماند.

۴ ) اما سلامتی جسم و روح روزانه ۱ ساعت تفریح را می طلبد که جمعا” ۱۵ روز میشود. پس ۱۲۶ در روز باقی میماند.

۵ ) طبیعتا” ۲ ساعت در روز برای خوردن غذا لازم است که در کل ۳۰ روز می شود. پس ۹۶ روز باقی میماند.

۶ ) ۱ ساعت در روز برای گفتگو و تبادل افکار به صورت تلفنی لازم است. چرا که انسان موجودی اجتماعی است.این خود ۱۵ روز است. پس ۸۱ روز باقی میماند.

۷ ) روزهای امتحان ۳۵ روز از سال را به خوداختصاص میدهند. پس ۴۶ روز باقی میماند.

۸ ) تعطیلات نوروز و اعیاد مختلف دست کم ۳۰ روز در سال هستند. پس ۱۶ روز باقی میماند.

۹ ) در سال شما ۱۰ روز را به بازی می گذرانید. پس ۶ روز باقی میماند.

۱۰ ) در سال حداقل ۳ روز به بیماری طی میشود و ۳ روز دیگر باقی است.

۱۱ ) سینما رفتن و سایر امور شخصی هم ۲ روز را در بر میگیرند. پس ۱ روز باقی میماند.

۱۲ ) ۱روز باقی مانده همان روز تولد شماست. چگونه میتوان در آن روز درس خواند؟

نتیجه ی اخلاقی: پس یک دانشجوی نرمال نمیتواند درس بخواند

 

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب: علت درس نخواندن دانشجویان کشف شد ! , ] [ 2:4 ] [ امیر ]

 

طنز پـَـَـ نــه پـَـَــ جالب

طنز خنده دار پـَـَـ نــه پـَـَــ جالب

ماشینم بنزین تموم کرد وسط جاده, واستادم دم جاده یکی ۲ لیتر بنزین از ماشینش بهم بده که فقط خودمو برسونم به یه پمپ بنزینی, یکی زد بقل گفت آقا بنزین برای ماشینت می خوای؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام باهاش خودمو آتیش بزنم

*

بعد از چهار ساعت از کنکور تو هوا ۴۰ درجه اومدم خونه خواهرم میگه خسته ای؟ اگه نیستی منو ببر یه جایی میخوام خرید کنم
پـَـَـ نــه پـَـَــ خسته نیستم تو جلسه کنکور لحاف دشک انداخته بودم داشتم قلیون میکشیدم

_________ Patogh98.Com _________

یارو تو مترو داره چراغ قوه میفروشه، صداش کردم اومده میگه چراغ قوه میخوای؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ یه لقمه میرزاقاسمی آوردم واسه ناهارم تنهایی نمی چسبید گفتن بیای باهم بخوریم

_________ Patogh98.Com _________

به دوستم میگم ببین تن ماهی تاریخ انقضاش کیه؟ میگه یعنی تاریخ خراب شدنش؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ تاریخ عروسی ننه بابای ماهی اس میخوام واسشون جشن سالگرد بگیرم

_________ Patogh98.Com _________

در پارکینگ و باز کردم برم تو یارو اومده جلوش پارک کرده میگه می خوای بری تو؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ درو باز کردم هوای کوچه عوض شه|سایت پاتوق۹۸

_________ Patogh98.Com _________***

تا کمر رفتم تو موتور ماشینم که ببینم چه مرگشه ، رفیقم اومده میگه
داری تعمیرش میکنی ؟
پــــ نه پـــــ دارم با گِیج روغن درد و دل میکنم

_________ Patogh98.Com _________***

با دوستم رفتیم دکتر واسه عمل بینیش دکتر میگه میخوای بینیتو کوچیک کنی؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدیم بکوبیمش ۳ طبقه بسازیم

_________ Patogh98.Com _________****

کامپیوترم یه ویروس گرفته بود رفتم کلی پول آنتی ویروس اورجینال دادم بعد سه ساعت اسکن ویروسه رو پیدا کرده پیغام داده: آیا مطمئن هستید که می خواهید این ویروس را حذف کنید؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام ازش نگهداری کنم بزرگ بشه، بشه عصای دستم نور چشام

_________ Patogh98.Com _________

مرغ عشقم مرده و درحالی که پاهاش روبه بالاس افتاده کف قفس. دوستم اومده می گه : اِ مرغ عشقت مرد؟ بهـــش گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ کمر درد داشته دکتر گفته باید طاق باز دراز بکشه کف قفس|سایت پاتوق ۹۸

_________ Patogh98.Com _________

کارت سوخت ماشینو برداشتم دارم میرم بابام میگه میری بنزین بزنی؟؟؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ میرم آب هویچ بریزم تو باکش نور چراغاش زیاد شه

_________ Patogh98.Com _________*

به مامانم میگم قوری کجاست ؟ میگه میخوای چای بخوری ؟!
پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام دست بکشم روش شاید غولی چیزی ازش درومد!!!!!! ـ

_________ Patogh98.Com _________***

داریم لوازم میزاریم توی ماشین که بریم مسافرت
همسایمون میگه دارید میرید مسافرت؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ قراره از امشب توی ماشین زندگی کنیم

_________ Patogh98.Com _________**

میگه امتحانِ چی داری؟؟؟ میگم وصایا,,, میپرسه وصایای امام؟؟؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ وصایای الیزابت تیلور

_________ Patogh98.Com _________

تو این گرما که سگ تب میکنه رفتم سوپر مارکت میگم یه ایستک بدید یارو میگه خنک باشه؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ گرم بده میریزم تو نعلبکی خنک بشه

_________ Patogh98.Com _________

ساعت ۵-۴ صبح زنگ زده..گوشی رو برداشتم به زور دارم جواب میدم..میگه خواب بودی؟؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ داشتم سر گلدسته ی مسجد محلمون اذان میگفتم صدام گرفته

 

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب: طنز خنده دار پـَـَـ نــه پـَـَــ جالب , ] [ 2:3 ] [ امیر ]

 

سرویس آوای انتظار همراه اول

آغاز ارائه تجاري سرويس آواي انتظار همراه اول

آغاز ارائه تجاری سرویس آوای انتظار همراه اول

در پی استقبال مشترکین همراه اول از ارائه آزمایشی سرویس آوای انتظار در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۰،‌ اپراتور اول ارائه تجاری این سرویس را آغاز کرد.
روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: پس از استقبال بی نظیر مشترکین این اپراتور از ارائه آزمایشی سرویس آوای انتظار در سال گذشته، همراه اول در راستای احترام به سلایق مشترکین خود، اقدام به ارائه تجاری این سرویس را نموده است.
با فعال سازی این سرویس، برای تماس گیرنده به جای صدای بوق، آهنگ پخش می شود. این سرویس نیازی به تنظیمات گوشی نداشته و مشترک می تواند با هر نوع گوشی از آن استفاده کند.
بر اساس این گزارش سایت پاتوق۹۸: مشترکین همراه اول می توانند با یکی از روشهای ارسال پیام کوتاه، تلفن گویا(۰۹۹۹۰) و سایت اینترنتی (rbt.mci.ir) اقدام به فعالسازی سرویس و خرید آهنگ کنند.
این گزارش می افزاید: هزینه خرید هر آهنگ ماهیانه ۵۰۰۰ ریال بوده و مشترکین پس از خرید اولین آهنگ تا سه روز فرصت دارند تا بصورت رایگان آهنگ خود را تغییر دهند.
مشترکین همراه اول در روش پیامکی خرید باید کد آهنگ مورد نظر را بصورت لاتین به شماره ۸۹۸۹ ارسال و در صورت عدم تمایل به استفاده از سرویس عدد “۵″ را به صورت لاتین به همین شماره پیامک کنند.
متقاضیان استفاده از سرویس آوای انتظار همراه اول می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://rbt.mci.ir مراجعه کنند.

 

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب: آغاز ارائه تجاری سرویس آوای انتظار همراه اول , ] [ 2:2 ] [ امیر ]

 

دیگر هیچکس در حیاط خانه خود نیز نمی‌تواند کاری در حریم شخصی خود انجام داده و محرمانه بماند، چرا که مقامات محلی ممکن است از گوگل‌ارث استفاده کرده و در حال تماشای شما باشند.
این شبکه تلویزیونی در ادامه آورده است که مقامات یکی از شهرهای منطقه لانگ‌آیلند در نزدیکی نیویورک از گوگل‌ارث برای پیدا کردن استخرهای شخصی بدون مجوز استفاده می‌کنند و این موضوع در حالی صورت می‌گیرد که برخی طرفداران حفظ حریم شخصی آن را محکوم می‌کنند.
 
ديدن استخرهای شخصی با گوگل ارث در آمریکا ! + عکس
.
فاکس‌نیوز در ادامه افزوده است که مقامات شهری، شهر ریورهد در نیویورک اعلام کرده‌اند که وظیفه آنها این است که مطمئن شوند که ساختمان‌ها استحکام لازم را دارند و این اطمینان با استفاده از دستورالعمل‌ها، قوانین و حتی اینترنت حاصل می‌شود که اینترنت سریع‌ترین و ارزان‌ترین راه برای این کار است.

سایت پاتوق۹۸: مقامات این شهر اعلام داشته‌اند که تاکنون ۲۵۰ استخر غیرمجاز تاکنون با استفاده از گوگل‌ارث شناسایی شده‌اند و شهرداری این شهر بیش از ۷۵ هزار دلار از صاحبان این استخرها جریمه دریافت کرده است.
سرویس گوگل‌ارث نیز با اشاره به این موضوع در وبلاگ خود، دو داستان مشابه دیگر در این خصوص را ذکر کرده است.

گوگل‌ارث در وبلاگ خود آورده است که داستان کشف استخرهای غیرمجاز تنها یکی از داستان‌هاییست که ما پیش از این در خصوص گوگل ارث نوشته بودیم.پاتوق ۹۸:  ۵ سال پیش اداره مالیات با استفاده از گوگل‌ارث و عکسبرداری از اراضی شخصی یکی از شهروندان به وی اطلاع داد که به دلیل ساخت یک عمارت جدید باید تن به پرداخت مالیات آن دهد.
ديدن استخرهای شخصی با گوگل ارث در آمریکا ! + عکس
.
گوگل در ادامه آورده است که یک خبر دیگر نیز مربوط به استخر و گوگل‌ارث پیش از این وجود داشت و آن هم استفاده یک کارشناس تعمیر و نگهداری استخر از سرویس گوگل‌ارث برای شناسایی خانه‌های دارای استخر بود که با شناسایی این اماکن لیست آدرس‌هایی را که برای تبلیغات به انها مراجعه می کرد، تکمیل می‌نمود.

به نظر می‌آید که استفاده از برخی سرویس‌های اینترنتی اگر چه در برخی اوقات به نفع کاربران است اما اگر این سرویس بخواهد علیه کاربران استفاده شود چندان مورد پسند شهروندان نیست.

 

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب: دیدن استخرهای شخصی با گوگل ارث در آمریکا ! + عکس, ] [ 2:0 ] [ امیر ]

 

گوره خر خانگی , گیاهی زیبا به نام آفلاندرا

گوره خر خانگی , گیاهی زیبا به نام آفلاندرا

حالت رنگ برگ‌های آن شبیه پوست گورخر است و به همین دلیل به نام گیاه گورخری معروف است. این گیاه نسبتا حاره‌ای که زادگاهش برزیل است در گلخانه‌های نسبتا گرم و مرطوب رشد بهتری خواهد داشت.
آفلاندرا گل‌های زرد رنگی دارد که در اطراف سنبله‌ای مجتمع شده و کاسبرگ‌هایی به رنگ زرد یا برحسب نوع سرخ فام دارد، البته پس از اتمام دوران گل‌دهی احتیاج به یک زمان ۰۵ روزه استراحت در فصل زمستان دارد. معمولا رویش گل‌های آفلاندرا در اوایل پاییز ظاهر شده و تا اوایل زمستان ادامه دارد.

 

  به آبیاری منظم نیاز دارد

در تابستان به آب فراوان احتیاج دارد ولی در زمستان باید کمتر به آن آب داد. به هر حال هیچ وقت خاک گلدان نباید خشک شود به علاوه لازم است وقتی گیاه گل ندارد، آبیاری منظم و مداوم را اصلا فراموش نکنید.

 

  چه دمایی متعادل است؟

حداکثر دمای محیط برای آن در فصل گرما ۳۰ درجه سانتی‌گراد و در هوای سرد مثل فصل زمستان ۱۷ درجه سانتی‌گراد است اما به‌طور کلی سعی کنید در طول روز دمای ۲۸ درجه و در شب دمای
۱۷ درجه را برای آن مهیا کنید.

 

  عاشق نور است

به نور زیاد احتیاج دارد البته نور مستقیم آفتاب برگ‌های گیاه را آزار می‌دهدو ممکن است گیاه شما کمی پژمرده شود.

 

  خاک مناسب چیست؟

خاک مناسب برای پرورش آفلاندرا مخلوطی از خاک پیث‌ماس و خاک لوم و مقداری ماسه نرم است. ریشه گیاه در این نوع خاک رشد بهتری خواهد داشت.

 

  چه میزان رطوبت نیازا ست؟

خاک را در طول تابستان مرطوب نگه‌دارید و برای این کار بهتر است گلدان‌ها را در داخل ظرف پلاستیکی که تورب دارند فرو کنید و روی تورب را آب پاشی کنید تا با تبخیر آن رطوبت مناسبی برای گیاه فراهم شود.

 

 

  بهار زمان تکثیر است

این گیاه را در فصل بهار و در دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد با قلمه‌هایی که پاشنه‌دار باشند در خاک مناسب تکثیر می‌کنند

 

 

 

  چه زمانی کود می‌خواهد؟

این گیاه نیز مثل هر گیاه دیگری نیاز به تغذیه دارد بنابراین بهتر است در فصل‌های گرم هر هفته یک‌بار به آن کود شیمیایی بدهید.

 

  مه‌پاشی نیاز دارد؟

با آب ولرم و دستگاه مه‌پاش ماهانه گیاه را تمیز کنید و هرگز از مواد براق‌کننده شیمیایی استفاده نکنید.

 

  هر ۲ سال یک‌بار عوض کنید

معمولا در اوایل بهار و در زمان اتمام استراحت دوره زمستانی، گلدان گیاه ۲ ساله را عوض می‌کنند.

 

   نکاتی که باید برای نگهداری از «آفلاندرا» بدانید

چنانچه گلدان گیاه خیلی بزرگ باشد، گل‌ها ظاهر نخواهد شد.

  •    اگر به‌مدت ۴۵ روز گیاه را در سرمای ملایم قرار داده و گلدان آن را آبیاری نکنیم در سال آینده گل‌هایی زیبا و با کیفیت عالی خواهد داد.
  •    اگر در فصل زمستان گیاه را در محلی خیلی گرم قرار بدهیم، ساقه‌های گیاه بلند و بدشکل می‌شوند.
  •    چنانچه گلدان گیاه در محیط خشک نگهداری شود یا تشنه باشد، برگ‌های آن می‌ریزند.
  •    اگر خاک گلدان فقیر باشد برگ‌های جدید گیاه خیلی ریز می‌شوند.
  •    چنانچه گل‌های گیاه سقوط کنند و برگ‌ها هم به سمت پایین خم شوند، عامل آن ممکن است، آبیاری بیش از اندازه، تشنگی یا گرمای شدید باشد.
  •    با شروع فصل پاییز این گیاه به استراحت نیاز دارد و باید درجه محیط آن حدود ۱۵درجه سانتی‌گراد باشد.
  •   وقتی گل آفلاندرا ظاهر شد لازم است در معرض نور فراوان قرار گیرد و آب در حد متوسط به آن داده شود.
  •   پس از تمام شدن گل باید گل‌های پژمرده را چید و آبیاری آن را کم کرد. حرارت نیز باید کم شود ولی از ۱۰ تا ۱۲ درجه سانتی‌گراد پایین‌تر نیاید.

 

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب: گوره خر خانگی , گیاهی زیبا به نام آفلاندرا, ] [ 1:59 ] [ امیر ]

 

رقابت گوگل پلاس با توییتر و فیس ‌بوک داغ‌ تر می‌شود
رقابت گوگل پلاس با توییتر و فیس ‌بوک داغ‌ تر می‌شود

 

معاون رئیس بخش محصولات شرکت گوگل با استفاده از توئیتر خود از کاربرانی که بیش از ۱۰۰ هزار نفر توییت‌های آنها را تعقیب می‌کنند و در گوگل پلاس هم عضو هستند خواست که در یک طرح آزمایشی در گوگل پلاس شرکت کنند.

این طرح، نسخه آزمایشی قابلیت جدید گوگل پلاس یعنی فهرست کاربران پیشنهادی است که بسیار شبیه قابلیت توییتر برای توصیه افراد یا برندهای مشهور و خاص به کاربران است.

 

گوگل پلاس جمعه گذشته برای نخستین بار فهرست افراد و برندهای پیشنهادی را روی صفحه رسمی Google Started راه‌ اندازی کرد.

این انتخاب‌ها به دسته‌های مختلفی از جمله سرگرمی، اخبار، موسیقی، عکاسی، سیاست، ورزش و فناوری تقسیم‌بندی شده است.
گوگل از میان تمام دسته‌ها، انتخاب‌های برتر را فهرست کرده است.

کاربران می‌توانند افراد مشهور و سایر چهره‌های شناخته شده و محبوب را به‌طور مستقیم از این صفحه به پروفایل خود و نیز به حلقه‌های خود اضافه کنند.
اما هنوز به نظر نمی‌رسد که کاربران علاوه بر تقسیم‌بندی افراد در حلقه‌های مختلف، توانایی ایجاد فهرست‌های متعلق به خود را نیز داشته باشند.

توئیتر توانایی خلق فهرست‌های سفارشی از افراد و برندهای مشهور را در سال ۲۰۱۰ برای کاربران خود فراهم کرد، اما از این قابلیت استقبال زیادی نشد.

واکنش‌های اولیه به فهرست کاربران پیشنهادی گوگل هم این است که این قابلیت شباهت بسیاری به برنامه پیشنهادی توئیتر دارد و بسیاری از این افراد موجود در فهرست به دلیل شهرتشان انتخاب می‌شوند و این موضوع با کیفیت پست‌ها ارتباط چندانی ندارد.

هر چند گوگل نیز فعلا بیش از کیفیت برای شهرت افراد ارزش قائل است، اما گفته می‌شود در تلاش است تا به سمتی حرکت کند که کیفیت پست‌های منتشر شده اهمیت بیشتری یابد.

همچنین گوگل به تازگی توانایی مشاهده کلیپ‌های ویدویی یوتیوپ با دوستان را در شبکه اجتماعی گوگل پلاس از طریق قابلیت Hangouts فراهم کرده است، زمانی که شما وارد اکانت گوگل پلاس خود می‌شوید لینکی برای محیط Hangouts گوگل پلاس در زیر ویدئوهای صفحه یوتیوپ ظاهر می‌شود.

این قابلیت جدید شبکه اجتماعی گوگل پلاس شبیه به قابلیت Xbox Live شرکت مایکروسافت است که به کاربران خود امکان می‌دهد به همراه دوستان خود یک فیلم را تماشا کنند و هنگام تماشا با یکدیگر چت کنند.

 

 

آموزش طرز تهیه سالاد مرغ
آموزش طرز تهیه سالاد مرغ

 

مواد لازم :

  • کاهو برگ یا کاهو پیچ خرد شده: ۴ فنجان
  • پنیر سفید: یک‌دوم فنجان
  • لوبیاچیتی یا نخود پخته: ۲۰۰ گرم
  • مرغ یا بوقلمون پخته خرد شده: ۲۵۰ گرم
  • گوجه‌فرنگی خرد شده: ۲ عدد
  • هویج ریز خلال شده: یک فنجان
  • زیتون بی‌هسته خرد شده: یک‌دوم فنجان
  • چاشنی چیلی: سه‌چهارم فنجان
  • چیپس ترتیلا: سه‌چهارم فنجان

 


روش تهیه :

کاهو را کف کاسه‌ای شیشه‌ای بریزید. سپس پنیر، نخود، مرغ، گوجه‌فرنگی، هویج و اگر مایل بودید زیتون را به صورت چندلایه روی کاهو بچینید. چاشنی چیلی را روی سالاد بریزید، سپس روی ظرف را نایلون بکشید و ۴ تا ۲۲ ساعت در یخچال بگذارید و قبل از سرو مواد را بهم بزنید. اگر مایل بودید ترتیلا را روی سس سالاد بریزید و سرو کنید.

سایت پاتوق۹۸: چاشنی چیلی: یک‌دوم  فنجان سس مایونز و ۱۲۰ گرم فلفل چیلی خرد شده، یک‌ و یک‌دوم قاشق مرباخوری پودرچیلی و یک حبه سیر له شده را خوب مخلوط کنید. (سه‌‌چهارم فنجان)

 

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب: آموزش طرز تهیه سالاد مرغ, ] [ 1:56 ] [ امیر ]

 

آب‌ میوه طبیعی برای سلامتی مفید است
آب‌ میوه طبیعی برای سلامتی مفید است

 

آب‌میوه‌های طبیعی دارای خواص مفیدی هستند که در این قسمت شما را با خواص ۵ مورد از آن‌ها آشنا می‌کنیم.

 

۱- آب انار:

برای سلامت قلب مفید است. سرشار از آنتی‌اکسیدان بوده و از انسداد رگ‌ها ناشی از کلسترول بالا پیشگیری می‌کند.

آب انار برای پیشگیری از سرطان پروستات نیز مفید است.

آب انار دارای ویتامین A، C و E و اسید فولیک است که مصرف آن در مراحل اولیه بارداری اهمیت بسیاری دارد.

۲- آب پرتقال:

سایت پاتوق۹۸: برای تقویت سیستم ایمنی بدن توصیه می‌شود و برای رفع کم خونی مفید است. این نوشیدنی بهترین منبع ویتامین C و اسیدفولیک محسوب شده و مصرف مقدار قابل توجه آن به خانم‌های باردار توصیه می‌شود.

نوشیدن آب پرتقال همراه با غذا، جذب آهن را افزایش داده و از کم خونی پیشگیری می‌کند.

طی نتایج به دست آمده از یک تحقیق، نوشیدن یک لیوان آب پرتقال در روز از بروز آرتروز پیشگیری می‌کند.

۳- آب گریپ ‌فروت:

نوشیدن آب این میوه باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود و سرشار از ویتامین C است. گریپ فروت از خانواده مرکبات بوده و مملو از بتاکاروتن است و از رسیدن هرگونه آسیب پوستی ناشی از رادیکال‌های آزاد پیشگیری می‌کند.

قابل ذکر است زمانی که تحت درمان با داروی خاصی هستید از مصرف این نوشیدنی خودداری کنید چرا که دارای ماده‌ای است که می‌تواند جذب داروها را در بدن دچار اختلال کند.

۴- آب سیب:

آب سیب انرژی زا بوده، و سرشار از فلاوونوئیدهایی است که باعث تقویت قلب می‌شوند.

اگر در حد اعتدال آب سیب بنوشید، آنتی‏‌اکسیدان‏های موجود در آن باعث کاهش وزن اضافی می‏‌شوند.

سایت پاتوق ۹۸: تحقیقات علمی نشان داده که آب سیب عملکرد مغز را بهبود می‏‌بخشد، در نتیجه باعث بهبود هوشیاری و قدرت درک و فهم می‏‌شود.

آب این میوه به علت داشتن آنتی‏‌اکسیدان فراوان، میزان کلسترول خون را کاهش می‏‌دهد.

۵- آب گوجه فرنگی:

برای لاغری و سلامت بدن توصیه می‌شود چرا که در ۲۵۰ میلی‌لیتر دارای ۵۰ کالری است . لیکوپن موجود در آب گوجه فرنگی در کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات، کمک موثری محسوب می‌شود.

قابل ذکر است مصرف این نوشیدنی برای مبتلایان به فشارخون بالا توصیه نمی‌شود چرا که این ماده غذایی حاوی مقدار فراوانی نمک است.

 

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب: آب‌ میوه طبیعی برای سلامتی مفید است, ] [ 1:55 ] [ امیر ]
[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:عکس های جدید نیما شاهرخ شاهی, ] [ 1:49 ] [ امیر ]

 دولت هلند در گزارشی که روز دوشنبه منتشر کرد اعلام کرد که در حدود ۳۰۰ هزار کاربر ایرانی اینترنت طی ماه گذشته قربانی جاسوسی توسط  یک یا چند هکر شده‌اند و به‌ویژه پست‌های الکترونیکی آنها در معرض هک قرار داشته‌است.

 

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از آینده، گزارش‌حاکی است که در پی سرقت و جعل گواهینامه‌های شرکت هلندی «دیجینوتار» (DigiNotar)، ارتباطات اینترنتی نزدیک به ۳۰۰ هزار نشانی اختصاصی کامپیوتری (آی‌پی) در ایران ممکن است با رخنه و نفوذ مواجه شده‌باشند.

نشریه کامپیوتری «پی‌سی ورلد» خبر داد که شرکت «فاکس-ایت»، از شرکت‌های هلندی امنیت فناوری اطلاعات، روز دوشنبه در گزارشی به این تعداد اشاره کرده و افزوده‌است که لیستی از این نشانی‌های آی‌پی قرار است به شرکت گوگل ارائه شود.

بنا به این گزارش، گوگل قصد دارد پس از در اختیار گرفتن این لیست، کاربرانی که ایمیل‌هایشان ممکن است از این طریق هک شده‌باشد را از این مسئله خبردار کند.

مسئولان فاکس-ایت در گزارش خود  توصیه می‌کنند که کاربران ایرانی بهتر است از حساب‌های ایمیلی خود یک‌بار خروج و ورود (لاگ‌آوت و لاگ‌این کنند) و حتی بهتر آن است که رمز عبور خود را تغییر دهند.

هفته گذشته اعلام شد که گواهینامه‌های دیجیتال شرکت «دیجینوتار» که برای قفل کردن و امن‌سازی اطلاعات صادر شده‌اند در ماه ژوئیه از سوی کسانی که گمان می‌رود در ایران هستند جعل شده و این جاعلان به این وسیله توانسته‌اند وارد مکاتبات جیمیل شمار زیادی از ایرانیان بشوند.

تجزیه و تحلیل داده‌ها نشان می‌دهد که بخش اعظم کاربران اینترنتی که در تاریخ ۲۸ اوت گواهینامه دیجیتال دیجینوتار را بارگذاری کرده‌اند از ایران بوده‌اند اما روز ۳۰ اوت به ناگهان بیشتر رفت‌وآمد اینترنتی از ایران به دیجینوتار قطع شد و در دوم سپتامبر دیگر هیچ مراجعه‌ای از ایران به این گواهینامه دیجیتال ثبت نشده‌است.

اینکه این سارقان و جعل‌کنندگان و رخنه‌گران اینترنتی چه کسانی هستند هنوز آشکار نیست اما روزنامه‌های هلندی گزارش می‌دهند که هکرهای نام‌برده در سایت‌های دیجینوتار و دامنه‌های جعل‌شده با امضای «سرباز گمنام» با اشاره به آیت‌الله خامنه‌ای پیام‌هایی چون «جانم فدای رهبر» و «عمر منی، جان منی» قرار داده‌اند.

گزارش روز دوشنبه «فاکس-ایت» می‌افزاید «نه تنها ایمیل‌ها بلکه کوکی‌های ورود به صندوق‌های پست الکترونیکی هم ممکن است هک شده‌باشد» و با این کار هکر می‌تواند مستقیماً وارد صندوق پستی ایمیل افراد و دیگر سرویس‌های گوگلی بشود.

فاکس-ایت در ادامه می‌نویسد این مسئله که ۹۹ درصد فهرست دامنه‌های اینترنتی و کاربرانی که از طریق گواهینامه‌های جعلی به گوگل وارد شده‌اند در ایران قرار دارند نشان می‌دهد که قصد هکرها رخنه به اطلاعات شخصی ایرانیان است.

شرکت هلندی دیجینوتار صادرکننده گواهینامه‌های امنیتی برای بسیاری از تشکیلات حیاتی دولت هلند، زیرساخت‌های شهری -صنعتی و حتی سامانه‌های امنیتی و حساس مدیریت هویت افراد می‌باشد و رخنه به گواهینامه‌های این شرکت هم‌اینک نگرانی زیادی را در هلند ایجاد کرده‌است.

وزارت کشور هلند روز دوشنبه اعلام کرد که در پی مواجهه دیجینوتار با هک، هم‌اینک با آغاز عملیات تعویض گواهینامه‌ای دیجیتال در هلند، بسیاری از سایت‌های دولتی این کشور طی سه تا چهار روز با اختلال روبه‌رو خواهند بود.

دولت هلند اعلام کرده‌است که درباره نقش احتمالی ایران در هک کردن وب‌سایت‌های دولتی و سرقت گواهینامه‌های دیجیتال تحقیق می‌کند.

 

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:ورود هکرها به جیمیل ۳۰۰هزار کاربر ایرانی, ] [ 1:48 ] [ امیر ]

 بودجه پایه وزارت دفاع آمریکا در سال مالی ۲۰۱۰ بالغ بر ۵۰۰ میلیارد دلار بوده است که بخش اعظمی از آن صرف پروژه های مرتبط با توسعه و ساخت هواپیماها، تانک ها، کشتی ها و دیگر تجهیزات نظامی می شود.آن‌چه در ادامه خواهید خواند، درباره برخی از پرهزینه‌ترین و گران‌قیمت‌ترین تجهیزات نظامی آمریکا است.

نورث روپ گرومن. بی- ۲ اسپریت(روح) Northrop Grumman B-2 Spirit
www.AsanPic.com
بی- ۲ یکی از بهترین بمب افکن های رادارگریز آمریکا بوده که از قابلیت حمل سلاح و بمب های اتمی و غیر اتمی برخوردار است. قابلیت رادارگریزی پیشرفته، این اجازه را به بی- ۲ می دهد تا به راحتی در خطوط مجهز دفاعی دشمن نفوذ کرده و اهداف خود را منهدم نماید. بر اساس برنامه ریزی های اولیه، سفارش ساخت ۱۳۲ فروند از این هواپیما در نظر گرفته شده بود که به دلیل هزینه های بالای تولید قرارداد اولیه برای تولید ۲۱ فرود در سال ۱۹۸۷ به امضا رسید. هزینه تولید بی- ۲ در سال ۱۹۹۷، رقمی بالغ بر ۷۳۷ میلیون دلار بوده که در حال حاضر این رقم با توجه به هزینه های مربوط به تامین قطعات و نگهداری حدودا به ۲ میلیارد دلار افزایش یافته است.

بل – بوئینگ. وی- ۲۲ اُسپری(عقاب دریایی) Bell-Boeing V-22 Osprey
www.AsanPic.com
وی- ۲۲ هواگردی چند منظوره با قابلیت نشست و برخاست به صورت عمودی همانند یک هلکوپتر است. اما با توجه به قابلیت چرخش موتورها و تبدیل شدن به یک هواپیما، وی- ۲۲ می تواند از هر هلکوپتری سریع تر پرواز کرده و به حداکثر سرعت هواپیماهایی که از موتور توربو پرآپ برخوردار هستند دست یابد. اولین عملیات نظامی این هواگرد به سال ۲۰۰۷ و در جنگ عراق صورت پذیرفت. از سال ۲۰۰۸ هزینه پروژه وی- ۲۲، ۲۷ میلیارد دلار بوده و بر اساس گزارش های منتشر شده هزینه تولید هر فروند از این هواگردها ۶۷ میلیون دلار است.

نورث روپ گرومن. یو اس اس جورج اچ.دبلیو بوش USS George H.W. Bush /CVN-77
www.AsanPic.com
این ناو هواپیمابر به افتخار سرباز کهنه کار و رئیس جمهور سابق آمریکا جورج اچ.دبلیو بوش نامگذاری شده است. این کشتی آخرین ناو جنگی با قابلیت حمل گستره وسیعی از تجهیزات نظامی است که برای نیروی دریایی آمریکا ساخته شده است. ساخت این ناو در سال ۲۰۰۱ و با هزینه تولیدی بالغ بر ۶٫۲ میلیارد دلار آغاز و در سال ۲۰۰۹ با به پایان رسیدن پروژه، در ویرجینیا به آب انداخته شد. با توجه به طول تقریبی ۳۳۵ متر ناو هواپیمابر بوش، یکی از طولانی ترین کشتی های جهان است. حداکثر سرعت این ناو بالغ بر ۳۰ گره دریایی بوده که نیروی خود را از ۲ راکتور هسته ای تعبیه شده در این کشتی دریافت می کند.

لاکهید مارتین. اف- ۳۵ لایتنینگ ۲ (صائقه) Lockheed Martin F-35 Lightning II
www.AsanPic.com
اف- ۳۵ به عنوان بخشی از پروژه مشترک میان آمریکا، بریتانیا و سایر متحدان مطرح با عنوان “جنگده های تهاجمی مشترک” شکل گرفته است. این هواپیما برای انجام ماموریت های هوایی، دریایی و شناسایی طراحی و ساخته شده است. اف- ۳۵ می تواند به توپ گاتلینگ و هشت نوع موشک مختلف مجهز گردد. از سوی دیگر قابلیت حمل بمب اتمی بی- ۶۱ نیز از دیگر امتیازهای برجسته این هواپیما محسوب می شود. هزینه تولید هر فروند اف- ۳۵، ۱۲۲ میلیون دلار بوده و آمریکا طی قراردادی به ارزش ۳۲۳ میلیارد دلار، قصد دارد دو هزار فروند از این هواپیما را به ناوگان هوایی خود اضافه نماید. در زمان امضای این قرارداد در سال ۲۰۰۱، لاکهید مارتین رکورد بزرگترین قرارداد نظامی تاریخ را به خود اختصاص داد.

مک دانل داگلاس. اف/اِی- ۱۸ هرنت(زنبور سرخ) McDonnell Douglas F/A-18 Hornet
www.AsanPic.com
اف/ای- ۱۸ توسط شرکت مک دانل داگلاس معرفی و توسط شرکت بوئینگ که در سال ۱۹۹۷ این شرکت را خریداری کرد به تولید خود ادامه داد. وظیفه اصلی این جنگنده انجام ماموریت های شناسایی و پشتیبانی هوایی است. هرنت می تواند به حداکثر سرعت ۱۱۹۰ مایل بر ساعت رسیده و در مدت زمان کوتاهی به سقف پروازی ۵۰ هزار پایی دست پیدا کند. هزینه تولید هر فروند از این هواپیما برابر با ۵۷ میلیون دلار است.

بوئینگ. ایی اِی- ۱۸ جی گرولر Boeing EA-18G Growler
www.AsanPic.com
هدف از طراحی و ساخت این جنگنده حضور در جنگ های الکترونیک است. ایی ای- ۱۸ می تواند با استفاده از امواج الکترومغناطیسی، تجهیزات و سلاح های دیگری که در این زمینه در اختیار دارد باعث اختلال در سیستم های راداری و ارتباطی دشمن شود. آغاز تولید این محصول به سال ۲۰۰۷ باز می گردد و از سال ۲۰۰۹ فعالیت عملیاتی خود را آغاز کرده است. هزینه تولید هر فروند از این هواپیما برابر با ۶۷ میلیون دلار است.

جنرال داینامیکس. خودرو جنگی چند منظوره Expeditionary Fighting Vehicle
www.AsanPic.com
این خودرو نظامی از قابلیت حرکت در آب و خشکی برخوردار است. از این وسیله می توان برای انتقال نیروها از دریا به خشکی استفاده کرد. این در حالی است که این خودرو جنگی در خشکی از قابلیت هایی همانند یک تانک سود می برد. هزینه تولید هر دستگاه از این وسیله بالغ بر ۲۲ میلیون دلار بوده و انتظار می رود هزینه کلی این پروژه تا سال ۲۰۱۵ برابر با ۱۵ میلیارد دلار باشد.

گرومن. ایی- ۲ دی هاوک آی(چشم شاهین) Grumman E-2D Advanced Hawkeye
www.AsanPic.com
ایی- ۲ دی در واقع بهترین مدل از این سری هواپیما بوده که از سال ۱۹۶۰ تاکنون در حال تولید است. سیستم پیشرفته رادار این هواپیما قدرت کنترل و بررسی محیط پیرامون آن را تا سه برابر افزایش داده است. ایی- ۲ اولین پرواز خود را در سال ۲۰۰۷ انجام داده و هزینه تولید ۲۳۲ میلیون دلاری را برای گرومن به همراه داشته است. سیستم های الکترونیکی هوایی جدید در کنار قابلیت ارتباط با ماهواره و سوخت گیری در آسمان از دیگر ویژگی های شاهین تیز بین گرومن محسوب می شود. تحویل این هواپیما به نیروی دریایی آمریکا نیز از سال ۲۰۱۰ آغاز شده است.

بوئینگ. سی- ۱۷ گلوب مستر ۳ Boeing C-17 Globemaster III
www.AsanPic.com

این هواپیمای ترابری- نظامی آمریکا از سال ۱۹۹۳ فعالیت عملیاتی خود را آغاز کرده است. توانایی حمل ۱۰۰ سرباز با امکانات نظامی کامل این هواپیما را به یکی از مهره های کلیدی آمریکا در جنگ عراق و افغانستان مبدل کرده بود. این در حالی است که هزینه تولید هر فروند سی- ۱۷ برابر با ۱۹۱ میلیون دلار است. این هواپیما در نیروی هوایی کشورهای بریتانیا، کانادا و ناتو نیز به فعالیت می پردازد.

لاکهید مارتین. اف- ۲۲ رپتور Lockheed Martin F-22 Raptor
www.AsanPic.com
بدون هیچ گونه شک و تردیدی و به اعتقاد بسیاری از کارشناسان صنایع نظامی و هوایی جهان، اف- ۲۲ بهترین جنگنده حال حاضر جهان است. حتی با نگاهی مختصر به ظاهر این پرنده خوش ساخت نیز می توان به درستی این اظهار نظرها پی برد. هرچند اطلاعات چندانی در ارتباط با مراحل و مواد مورد استفاده در ساخت این هواپیما از سوی وزارت دفاع آمریکا منتشر نشده است اما قابلیت شکستن دیوار صوتی، رادار گریزی کامل و حمل موشک های کروز را می توان به عنوان بخش کوچکی از توانایی های رپتور در نظر گرفت. هزینه ساخت هر فروند از این هواپیما بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی نیروی هوایی آمریکا بالغ بر ۱۵۰ میلیون دلار و هزینه کلی تولید آن بالغ بر ۶۵ میلیارد دلار است. هزینه های سنگین تولید اف- ۲۲ باعث شد تا وزارت دفاع آمریکا در سال ۲۰۰۹ خواستار توقف این پروژه شود. پس از آن مجلس سنا به این درخواست رای مثبت داده و سه ماه بعد با قانونی شدن لایحه سیاست نظامی آمریکا بودجه این پروژه به طور کامل قطع شد

به نقل از عصرایران

 

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:گران‌ قیمت‌ ترین تجهیزات نظامی آمریکا, ] [ 1:47 ] [ امیر ]

 فارنت:شرکت سونی اریکسون در طی کنفرانس خبری که در دبی امارات برگزار کرد خبر از تغییرات وسیع در نرم افزار اکسپریا و همچنین یک دستگاه تلفن همراه جدید داد.

بر اساس این گزارش ، تغییرات کلی در نرم افزارهای تلفن های همراه خانواده ۲۰۱۱ Xperia™ انجام خواهد شد که از اکتبر سال جاری به ترتیب در قاره‌های مختلف در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

آماده شدن بروز رسانی ۲٫۳٫۴ برای این سری از تلفن های همراه اکسپریا مهمترین خبر این کنفرانس بود که در این بروز رسانی امکان مکالمه ویدیویی بوسیله نرم افزار گوگل تالک در تلفن های همراهی که دارای دوربین دوم هستند امکان پذیر شده است.

از سایر تغییرات می‌توان به افزودن حالت ۳ بعدی در نرم افزار دوربین اشاره کرد که کاربران را قادر خواهد ساخت تا تصاویر ۳ بعدی پانوراما را به وسیله تلفن همراه خود تصویر برداری کرده و سپس با اتصال ان به یک تلویزیون ۳‌بعدی ،از دیدن تصاویر لذت ببرند.

یکی دیگر از قابلیت‌های این بروز رسانی ،امکان به اشتراک گذاری بسیار آسانتر موضوعات مورد علاقه با دوستانتان به وسیله فیس بوک است.

گفتنی است که این بروز رسانی از طریق وای فای ،شبکه ۳g و نرم افزار PC companion در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

نیکلاس شور رئیس بخش بازاریابی سونی اریسکون در این مورد می‌گوید:

“کاربران ما ،امکان لذت بردن از ویژگی‌های جدید از سوی گوگل، یکپارچه سازی هرچه بیشتر با فیسبوک و عملکردهای بهبود یافته دوربین از سوی سونی، را خواهند داشت.”

لازم به ذکر است شرکت سونی اریکسون  در این جلسه مطبوعاتی ،تلفن همراه جدید Xperia™ neo V را نیز معرفی نمود که در حقیقت ادامه دهنده راه تلفن همراه بسیار موفق Xperia™ neo است و تمامی این بروز رسانی ها را به همراه خود خواهد داشت و قرار است در ۳ ماهه چهارم سال جاری میلادی در بازارهای منتخب در دسترس قرار گیرد.

پایان مطلب/

[ شنبه 19 شهريور 1390برچسب:گزارشی از کنفرانس خبری سونی اریکسون در دبی, ] [ 1:45 ] [ امیر ]
درباره وب سایت

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 868
بازدید کل : 65016
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1